ارکستر «ایرانمرد» به یاد حاج قاسم نواخت/صحبتهای وزیر فرهنگ درباره «ایرانمرد»
آیین اجرای ارکستر سمفونیک «ایرانمرد» با رهبری نصیر حیدریان و خوانندگی امیرحسین سمیعی، صبح امروز برای شهید سلیمانی در تالار وحدت تهران برگزار شد. سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق تعدادی از مقامات لشگری و کشوری در این رویداد حضور داشتند.