رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز شنبه در تهران کاهش دما خواهیم داشت؛ به این صورت که دمای تهران به ۳۰ درجه و روز یکشنبه به ۲۹ درجه میرسد. اما بهطور کلی تقریباً وارد فصل گرم شدهایم.در بسیاری از نقاط کشور دمای بالایی ثبت خواهد شد.