مدیرعامل اکسیر پلیمر معتقد است بزرگترین خطای صنعت بازیافت در ایران، بیتوجهی به «یکنواختسازی و استانداردسازی مواد» و تداوم فعالیت واحدهای غیررسمی است؛ خطایی که به گفته او، هم تولیدکننده و هم مصرفکننده را متضرر کرده و مانع شکلگیری یک صنعت بازیافت پایدار و صادراتمحور شده است.