شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۱

لیموچی: از نیم‌فصل دوم برمی‌گردم و هدفم جام جهانی است

 لیموچی: از نیم‌فصل دوم برمی‌گردم و هدفم جام جهانی است
مهدی لیموچی، وینگر سپاهان، پس از شکست مقابل استقلال اعلام کرد با پایان دوران نقاهت، از نیم‌فصل دوم به میادین بازمی‌گردد و هدف بزرگش را رسیدن به جام جهانی عنوان کرد.