جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

خلیل‌زاده: بازی بدون تماشاگر بود اما قمه و فحاشی دیدیم!

 خلیل‌زاده: بازی بدون تماشاگر بود اما قمه و فحاشی دیدیم!
کاپیتان تراکتور پس از حواشی پرتنش دیدار ملوان و تراکتور، با انتقاد شدید از شرایط امنیتی ورزشگاه سیروس قایقران، از حضور افراد ناشناس و رفتارهای ناپسند در مسابقه بدون تماشاگر پرده برداشت.