استاندار مازندران با اشاره به اینکه در راستای رفاه حال هم استانی ها و در آستانه ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت و بهره مند شدن مردم از طبیعت، گفت: تفرجگاه های مازندران مانند سیسنگان نوشهر، عباس آباد بهشهر، میرزا کوچک خان آمل و... ورودی برای مردم آن شهرستان رایگان و برای هم استانی ها با تخفیف ۵۰ درصدی همراه است.