سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در مجموع بیش از ۱۶۳ هزار نفر از عوامل امدادی، خدماتی و انتظامی طی این چند روز به ارائه خدمات پرداختند. در جریان این حوادث دو روستا تخلیه شدند که با فروکش کردن شرایط جوی به تدریج مردم به خانههای خود باز میگردند و اگر خسارتی هم به مردم وارد شده، ارزیابی صورت گرفته و به سرعت خسارات پرداخت میشود.