جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۱۰

غیبت دانشجویان علوم پزشکی در امتحانات پایان ترم موجه اعلام شد

 غیبت دانشجویان علوم پزشکی در امتحانات پایان ترم موجه اعلام شد
در پی نگرانی‌های مطرح شده از سوی برخی از دانشجویان علوم پزشکی کشور در خصوص مشکلات حضور در آزمون‌های پایان ترم جاری، معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نظر به اهمیت حفظ آرامش روانی دانشجویان توام با تامین کیفیت قابل قبول آزمون‌ها، در صورت غیبت احتمالی دانشجویان در امتحانات پایان ترم، غیبت آنها «موجه تلقی» خواهد شد.