پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۵

نانوایی‌های متخلف در صورت تداوم تخلف، سهمیه آرد خود را از دست خواهند داد

 نانوایی‌های متخلف در صورت تداوم تخلف، سهمیه آرد خود را از دست خواهند داد
فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت نان و پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت: عملکرد نانوایی‌ها به‌صورت هوشمند رصد می‌شود و واحدهای متخلف در صورت ادامه تخلفات، با کاهش و حتی قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.