نانواییهای متخلف در صورت تداوم تخلف، سهمیه آرد خود را از دست خواهند داد
فرماندار خرمآباد با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت نان و پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت: عملکرد نانواییها بهصورت هوشمند رصد میشود و واحدهای متخلف در صورت ادامه تخلفات، با کاهش و حتی قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.