نهضت سلامت هرمزگان شتاب گرفت؛ ۶ آمبولانس جدید وارد چرخه خدمت شد +فیلم
استاندار هرمزگان با اشاره به رویکرد عدالتمحور دولت در حوزه سلامت، از تحویل ۶ دستگاه آمبولانس جدید به پایگاههای اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد و گفت: تقویت خدمات فوریتهای پزشکی با مشارکت دولت و خیرین ادامه دارد.