جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

چرا نوجوانان به خیابان آمدند؟

 چرا نوجوانان به خیابان آمدند؟
نوجوانانی که به اعتراضات می‌پیوندند، لزوما دنباله‌رو هیجان جمعی نیستند؛ بسیاری از آنان با حس عدالت‌خواهی، تجربه زیسته تبعیض، جست‌وجوی هویت و میل به اثرگذاری اجتماعی وارد صحنه می‌شوند و درعین‌حال از احتمال خطر و خشونت نیز بی‌خبر نیستند.