یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۵ ساعت قبل

استاندار هرمزگان: تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، حاصل همدلی برای تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم است

 استاندار هرمزگان: تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، حاصل همدلی برای تحقق مطالبه ۲۰ ساله مردم است
استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان، این اقدام را نتیجه همدلی و انسجام میان دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و مناطق آزاد دانست و تأکید کرد: تحقق این مطالبه دیرینه مردم، علاوه بر افزایش رضایتمندی عمومی، نمادی از عدالت، اعتمادسازی و سرمایه اجتماعی در استان است.