شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۳ ساعت قبل

جنگ ۴۰ روزه قمار بزرگی بود که شکست خورد/ مشخص شد که ایران برای اعمال قدرت منطقه‌ای به سلاح هسته‌ای نیازی ندارد

 جنگ ۴۰ روزه قمار بزرگی بود که شکست خورد/ مشخص شد که ایران برای اعمال قدرت منطقه‌ای به سلاح هسته‌ای نیازی ندارد
مدیر پیشین بخش ایران شورای آتلانتیک معتقد است جنگ ۴۰ روزه علیه ایران، برخلاف انتظار طراحان آن، به یک «قمار شکست‌خورده» تبدیل شد و مشخص شد که ایران برای اعمال قدرت منطقه‌ای خود نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد و تنها مسیر پیش‌رو، چانه‌زنی سخت دیپلماتیک است.