یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۵ ساعت قبل

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: کیش خود را برای دوران پساجنگ آماده می‌کند/ سرمایه‌گذاری در جزیره ۷ برابر شد

 مدیرعامل منطقه آزاد کیش: کیش خود را برای دوران پساجنگ آماده می‌کند/ سرمایه‌گذاری در جزیره ۷ برابر شد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تشریح دستاوردهای ۱۹ ماه گذشته این سازمان، از رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری، رفع کامل ناترازی آب و برق، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش درآمدهای سازمان خبر داد و تأکید کرد: کیش باید برای دوران پساجنگ در حوزه‌های مالی، فناوری و گردشگری نقش‌آفرینی کند و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار گیرد.