مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تشریح دستاوردهای ۱۹ ماه گذشته این سازمان، از رشد چشمگیر سرمایهگذاری، رفع کامل ناترازی آب و برق، توسعه زیرساختها و افزایش درآمدهای سازمان خبر داد و تأکید کرد: کیش باید برای دوران پساجنگ در حوزههای مالی، فناوری و گردشگری نقشآفرینی کند و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایهگذاران در دستور کار قرار گیرد.