رئیس ستاد آیین وداع و تشییع امام شهید در تهران از مردم خواست که سعی کنند در کمترین زمان در آیین حضور یابند تا دیگران هم بیایند و اگر نصف روز باشد، بهتر است؛ به علت اینکه هم خودشان امکان دارد در این ازدحام اذیت شوند و هم فضای کافی برای حضور دیگران نباشد.