جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱ ساعت قبل

تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد یکی از دلایل اصلی بازنگشتن ارز صادراتی است

 تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد یکی از دلایل اصلی بازنگشتن ارز صادراتی است
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ارز حاصل از صادرات به کشور بازگشته اما لزوماً وارد چرخه ارزی دولت نشده است، گفت: اختلاف میان نرخ ارز دولتی و بازار آزاد، رانت ایجاد کرده و یکی از مهم‌ترین دلایل عدم بازگشت ارز به سیستم دولتی است.