رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ارز حاصل از صادرات به کشور بازگشته اما لزوماً وارد چرخه ارزی دولت نشده است، گفت: اختلاف میان نرخ ارز دولتی و بازار آزاد، رانت ایجاد کرده و یکی از مهمترین دلایل عدم بازگشت ارز به سیستم دولتی است.