جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱ ساعت قبل

ارزیابی دوست و دشمن این است که دور اول مذاکرات در مجموع به نفع ایران بوده/ هنوز هیچ چیز تمام نشده است

 ارزیابی دوست و دشمن این است که دور اول مذاکرات در مجموع به نفع ایران بوده/ هنوز هیچ چیز تمام نشده است
یک دیپلمات پیشین با اشاره به اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا گفت: ارزیابی دوست و دشمن این است که این دور اول مذاکرات در مجموع به نفع ایران بوده است و در واقع، همان‌طور که ایران در حوزه نظامی دست برتر را داشته، این اقتدار نظامی در حوزه دیپلماسی نیز خود را نشان داده است. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده؛ ما فقط یک دور مذاکره کرده‌ایم.