وزیر کشور درباره پایین بودن حقوق بخشداران گفت: متاسفانه در مجموعه وزارت کشور به دلایل مختلف نمیدانم چرا این اتفاق افتاده که حقوق مزایا بسیار پایینتر از میانگین وزارتخانهها در کشور هست و حالا دستاندرکاران مربوطه قولهایی دادند رئیس جمهور محترم هم دستورش را دادند انشالله ارتقا پیدا میکند و به نظر من بسیار پایین است یعنی اصلاً مناسب این جایگاهها نیست. ما پیگیر این موضوع هستیم.