آیین امضای تفاهمنامه و آغاز اجرای طرح تجهیز ۱۲ هزار مدرسه کشور به نیروگاههای خورشیدی با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق (ساتبا) و رئیس جامعه خیرین مدرسهساز کشور در هنرستان شهید چمران منطقه ۷ تهران برگزار شد.