هرگونه اسراف احتمالی دستگاهها در مصرف انرژی را بررسی خواهیم کرد
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اگر مطلع شویم دستگاهی در مصرف انرژی اسراف دارد، مسئله را بررسی خواهیم کرد و حتی مردم هم در مراجعاتشان به سازمانهای اداری این موضوع را به ما گزارش میکنند.