وزیر اسبق خارجه کشورمان در یادداشتی برای کشور در آستانه نوروز نوشت: از درگاه ایزد توانا میخواهیم به مردم بزرگ ایران و زمامداران کشور توان و تدبیر ارزانی فرماید تا سال جدید را به سال صلح، آرامش، پیشرفت و جهش تاریخی به سوی ایرانی آباد و سربلند تبدیل کنیم.