دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

برداشت مازاد آب زیرزمینی به ۱۵ میلیارد مترمکعب رسید

 برداشت مازاد آب زیرزمینی به ۱۵ میلیارد مترمکعب رسید
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، با اشاره به گزارش این کمیسیون درباره منابع آب کشور، گفت: برداشت مازاد از منابع زیرزمینی طی سال‌های اخیر به بحران آب منجر شده از این رو ضروری است تا مدیریت دقیق و سهم‌بندی منابع آبی بین بخش کشاورزی، صنعت و شرب انجام شود.