رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراها گفت: باید در مناطقی که به ساختمانها آسیب وارد شده است اقدامات لازم را انجام دهیم. نابعی در اختیار شهرداری تهران قرار دارد که بلافاصله کسانی که مناطق مسکونیشان مورد حمله قرار گرفته، در هتلها، مهمانسراها و مکانهایی از این دست اسکان داده شوند؛ تا انشاءالله از این جهت مشکلی برای مردم پیش نیاید.