رئیس مجلس گفت: بارها به دوستان گفتم که در انتصاب یک وزیر حق اصرار ندارید که الا و لابد این فرد را باید بهعنوان استاندار، فرماندار معرفی کنید. این حق قانونی ما نیست و نباید این کار را انجام دهیم، اما ذکر این نکته نیز لازم است که این موضوع به عرفی تبدیل شده و تنها نمایندگان نیستند و مراجع دیگری هم هستند که مراجعه میکنند؛ یعنی استاندار فقط از طرف نماینده تحت فشار نیست و از پنج جا تحت فشار است که این کار را انجام دهد که باید به سمت اصلاح آن برویم.