حذف دو سوله بلااستفاده در گمرک بازرگان با دستور حسین گروسی؛ گامی مهم برای تسهیل تردد و ترانزیت
در راستای بهبود زیرساختهای تردد و روانسازی فرآیند ترانزیت در گمرک بازرگان، دو سولهای که در دوران شیوع کرونا احداث شده بود و در سالهای اخیر عملاً بلااستفاده مانده بود، با دستور حسین گروسی و با اجرای معاونت عمرانی جمعآوری شد.