شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

ابلاغ مصوبه هیئت وزیران؛ دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی شدند

 ابلاغ مصوبه هیئت وزیران؛ دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی شدند
تصویبنامه هیات وزیران درخصوص تکلیف دستگاه های اجرایی نسبت به استفاده از پیام رسان های اجتماعی داخلی به عنوان یکی از درگاه های ارائه خدمات پرکاربرد و اطلاع رسانی ها و اعلان های عمومی مرتبط ابلاغ شد.