پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۳

وام حق همه کارکنان مخابرات است/ شش سال انتظار برای تسهیلات صندوق ۶ درصد

 وام حق همه کارکنان مخابرات است/ شش سال انتظار برای تسهیلات صندوق ۶ درصد
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران گفت: مبلغ صندوق ۶ درصد از حقوق کارکنان مناطق مختلف کشور، از جمله مخابرات منطقه تهران، به‌طور منظم کسر می‌شود، اما حدود شش سال است که این مبالغ به حساب صندوق ۶ درصد مناطق سراسر کشور واریز نشده است.