اعلام نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان مرکزی پس از تعطیلات نوروزی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: اجرای بخشنامه اسفند ماه سال 1404 در خصوص نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی پس از تعطیلات نوروزی تداوم یافته و استمرار اولویت دورکاری برای برخی گروههای شغلی مورد تأکید قرار دارد.