رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، در ادامه دفاع از روند خرید تجهیزات سیگنالینگ مترو تأکید کرد که این سیستمهای پیشرفته از سال ۹۶ در انبار باقی مانده و میتواند برای خطوط جدید یا شهرهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. وی از «هیجانزدگی» برخی اعضا و رسانهها در این باره انتقاد کرد.