توسعه صنعتی هرمزگان با تکیه بر تولید داخلی؛ از موبایل تا صنایع پلیمری +فیلم
مدیرعامل مجموعه شرکتهای عمرانی با تشریح برنامههای سرمایهگذاری در هرمزگان، از تمرکز این مجموعه بر بومیسازی تولید، تکمیل زنجیره ارزش و افزایش اشتغال در حوزههای الکترونیک، پلیمر و صنایع وابسته خبر داد.