معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: فعالیت تمامی سازمانها و دستگاههای اجرایی استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری و با تشخیص مدیر هر دستگاه انجام خواهد شد.