وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر روز تعطیلی به دلیل آلودگی هوا چند همت ضرر به ما وارد میکند. این تعطیلیها تاثیر خودش را بر آموزش هم میگذارد و ممکن است با نسلی کمسواد مواجه شویم. به همین خاطر به انرژیهای سبز و تجدیدپذیر نیاز داریم تا از این مشکلات و ناترازی عبور کنیم.