اعضای جدید هیئتمدیره انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان انتخاب شدند
در مجمع عمومی نوبت فوقالعاده و عادی انجمن صنفی روزنامهنگاران استان هرمزگان، اعضای هیئتمدیره و بازرسان این تشکل صنفی با رأی روزنامهنگاران استان معرفی و تغییرات پیشنهادی در ساختار فعالیت انجمن به تصویب رسید.