پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۱/۰۵

آغاز فعالیت ادارات کرمانشاه با ۲۰ درصد ظرفیت از فردا/تداوم دورکاری بانوان و پنجشنبه‌ها

 آغاز فعالیت ادارات کرمانشاه با ۲۰ درصد ظرفیت از فردا/تداوم دورکاری بانوان و پنجشنبه‌ها
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و از سرگیری فعالیت‌های اداری در سال جدید اعلام کرد: از روز چهارشنبه پنجم فروردین‌، فعالیت ادارات دولتی در استان با ۲۰ درصد ظرفیت آغاز خواهد شد.