سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور از کاهش ۵۰ درصدی مراجعههای غیرضرور به جایگاههای سوخت سراسر کشور از ظهر دیروز تاکنون خبر داد و گفت: صفهای طولانی دریافت بنزین در بسیاری از جایگاههای استانهای تهران و البرز، روند کاهشی قابل توجهی را تجربه میکند که از همکاری و همراهی صبورانه مردم عزیز در این زمینه، بینهایت سپاسگزاریم.