نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در هرمزگان، تحقق یکی از مطالبات چندین ساله مردم استان است و باید به گونهای اجرا شود که همه شهروندان از مزایای آن بهرهمند شوند.