جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۱/۰۵

نحوه فعالیت ادارات مستقر در استان تهران اعلام شد/تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی

 نحوه فعالیت ادارات مستقر در استان تهران اعلام شد/تداوم دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان تا اطلاع ثانوی
استاندار تهران از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت ادارات از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه با ۲۰ درصد ظرفیت کارکنان به صورت حضوری و بانوان تا اطلاع ثانوی دورکار خواهند بود.