جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۱۱

حمله به ۳ بیمارستان در تهران و یک مرکز درمانی در اهواز/ ذخیره استراتژیک دارو در وضعیت مناسبی است؛ مردم نگران نباشند

 حمله به ۳ بیمارستان در تهران و یک مرکز درمانی در اهواز/ ذخیره استراتژیک دارو در وضعیت مناسبی است؛ مردم نگران نباشند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس در تهران، اهواز و چند شهر دیگر، از انتقال بیماران بخش‌های ویژه، فعال بودن کامل داروخانه‌ها و کفایت ذخایر استراتژیک دارو خبر داد و گفت: در صورت هرگونه تهدید هسته‌ای، اقدامات پیشگیرانه و توزیع دارو به‌سرعت انجام خواهد شد و تاکنون جای نگرانی وجود ندارد.