عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانها و پایگاههای اورژانس در تهران، اهواز و چند شهر دیگر، از انتقال بیماران بخشهای ویژه، فعال بودن کامل داروخانهها و کفایت ذخایر استراتژیک دارو خبر داد و گفت: در صورت هرگونه تهدید هستهای، اقدامات پیشگیرانه و توزیع دارو بهسرعت انجام خواهد شد و تاکنون جای نگرانی وجود ندارد.