نجات کوهنورد مصدوم در ارتفاعات کوه جایین شهرستان حاجیآباد
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان هرمزگان گفت: امدادگران هلالاحمر استان در فرایند عملیاتی دشوار، کوهنوردی را که از ارتفاعات کوه جایین از توابع شهرستان حاجیآباد سقوط کرده بود، پس از چندین ساعت تلاش مداوم نجات دادند.