پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۱۷

ابتلا به آنفلوانزا در مازندران از حد هشدار گذشت؛ افزایش موارد تا ۲۰ درصد

 ابتلا به آنفلوانزا در مازندران از حد هشدار گذشت؛ افزایش موارد تا ۲۰ درصد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه میزان ابتلا به آنفلوانزا در استان از حد هشدار ۹.۸ درصد به حدود ۲۰ درصد افزایش‌یافته است با هشدار نسبت به مصرف خودسرانه آنتی‌بیوتیک، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه در گروه‌های پرخطر تأکید کرد.