پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۱

انتقاد به صحبت‌های سخنگوی دولت/ باز هم سرکوب دستمزد به بهانه‌ کنترل تورم!

 انتقاد به صحبت‌های سخنگوی دولت/ باز هم سرکوب دستمزد به بهانه‌ کنترل تورم!
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در حالی که در نظریه‌های کلاسیک اقتصادی، تورم عمدتاً ناشی از افزایش تقاضاست، در ایران به دلیل ناکارآمدی‌های ساختاری، کاهش تولید، تحریم‌ها، نبود سرمایه‌گذاری و ناامنی‌های سیاسی، عرضه کاهش یافته است.