انتقاد از نامه مدیرعامل به کارکنان مخابرات/ معرفی به کمیته انضباطی و تهدید به اخراج؟!
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران گفت: در روزهای اخیر نامههایی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات به مناطق مختلف ارسال شده ادبیات این نامه ها قابل پذیرش نیست.