حدود ۷ درصد پزشکان زیرمیزی میگیرند/ریشهکنی این پدیده نیازمند شکایت مردم است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه حدود ۷ درصد پزشکان اقدام به دریافت زیرمیزی میکنند، گفت: زیادهخواهی برخی پزشکان، علت اصلی و ریشهکنی این پدیده نیازمند شکایت مردم است.