شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۸

کونته پس از تساوی ناپولی: تیمم زنده ماند

 کونته پس از تساوی ناپولی: تیمم زنده ماند
آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، پس از تساوی نفس‌گیر مقابل ورونا، از واکنش تیمش در برابر حوادث بازی تمجید کرد و با انتقاد از رسانه‌های ایتالیایی و وضعیت مصدومان، به تشریح برنامه‌های آینده پرداخت.