مونوکسیدکربن حادثه آفرید؛ مسمومیت 3 نفر به دلیل گازگرفتگی در شهر یزد
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد به وقوع حادثه گازگرفتگی در این استان اشاره کرده و گفت: استنشاق گاز مونوکسیدکربن 3 نفر از اهالی شهر یزد را دچار مسمومیت کرده و در نهایت راهی بیمارستان کرد.