پایان حفاری مکانیزه خط ۲ مترو شیراز در ایستگاه کلبه سعدی/بهرهبرداری از ۴۰۰ پروژه تا پایان سال
در شصت و دومین مرحله جهش عمرانی کلانشهر شیراز دستگاه دوم حفار (تی بی ام) به ایستگاه کلبه سعدی رسید و عملیات حفاری خط دو مترو شیراز امروز ۷ اسفند پایان یافت.