شش ووشوکار ایران به نیمهنهایی رقابتهای سازمان همکاری شانگهای صعود کردند
در پایان روز نخست مسابقات ووشو ساندا قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) که در شهر آنلو چین برگزار شد، هر ۶ ملیپوش اعزامی ایران که امروز به میدان رفتند، موفق شدند به مرحله نیمهنهایی راه پیدا کنند.