یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۱ ساعت قبل

شش ووشوکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای صعود کردند

 شش ووشوکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای صعود کردند
در پایان روز نخست مسابقات ووشو ساندا قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) که در شهر آنلو چین برگزار شد، هر ۶ ملی‌پوش اعزامی ایران که امروز به میدان رفتند، موفق شدند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند.