شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۲۷ ساعت قبل

ظلم به افراد بی‌پناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است

 ظلم به افراد بی‌پناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ظلم به افراد بی‌پناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است، گفت: روش و سیره اولیای الهی در دشواری‌ها، رجوع به خدای متعال، گفت‌وگو با حضرت حق، پناه بردن به آغوش رحمت پروردگار و امید بستن به لطف الهی است.