سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

وزیر نیرو: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است

 وزیر نیرو: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است
وزیر نیرو با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.