پنجشنبه / ۲۰ آذر / ۱۴۰۴ - 11 December, 2025
 سایت فرکانس / ۲۳ ساعت قبل

معاون تکنولوژی ازکی: چت‌بات ازکی نرخ ارجاع به اپراتور را از ۳۵ درصد به ۹ درصد کاهش داده است

معاون تکنولوژی ازکی: چت‌بات ازکی نرخ ارجاع به اپراتور را از ۳۵ درصد به ۹ درصد کاهش داده است
معاون تکنولوژی ازکی در ابتدای ارائه خود در رویداد «هوش مصنوعی، بازاریابی و تبلیغات» با مرور تاریخچه‌ای کوتاه از هوش مصنوعی گفت موج فعلی AI ادامه مسیری است که ازمعاون تکنولوژی ازکی، اعلام کرد نسل جدید چت‌بات این پلتفرم توانسته نرخ درخواست مشتریان برای اتصال به اپراتور نیروی انسانی در زمان درخواست پشتیبانی روی سایت را از حدود ۳۵ درصد به ۹ درصد کاهش دهد.